30 Ocak 2013 Çarşamba

Adaçayı ile Tavuk Tarifi

Merhabalar, Bir mutfak blogu açmış olabilirim ama aslında Mutfak konusunda çok deneyimsiz ve bilgisiz bir insanım. Yeni şeyler denemeyi yeni tatlar keşfetmeyi seviyorum. Aslında kimi zaman yeni keşfettiğimi sandığım bir tat önceden denenmiş bir tat olabiliyor. Geçenlerde kendime zayıflama çayı karışımı almaya gittiğimde evde bulunsun diye Adaçayıda almıştım. Birde tavuk butu vardı evde biraz. Mutfağa girip tavuklarımı çıkarınca değişik birşey yapmak istiyorum bugün dedim. Çokta vaktim yoktu yaratıcılık için. Benim yemeklere katmak için ayırmış olduğum bir şarabım vardır hep onu çıkarıp tezgaha koydum. Tavuklarımı jülyen kesmeye başladım. Pazardan almış olduğum küçük kırmızı acı biberleride çıkardım dolaptan. Tavaya azıcık Zeytinyağı katıp tavuklarımı attım içine biraz tuz biraz karabiber ekledim. Sivribiberlerimi içine attım. Suyunu salınca Şarabımıda ekledim Suyunu çekerken şarabın suyunuda çekti. Çok lezzetli bir yemek oldu. Fakat adaçayı çok yoğun bir aroma veriyor onun için adaçayını az koymanızı tavsiye ediyorum. Ben Adaçayı Tavuk ikilisini keşfettim diye mutlu olurken internetten denenmiş mi diye baktım ohooo bir sürü tarif var. Hatta İtalyanlar Adaçayının Çay olduğunu bile bilmezmiş yemeklerde kullanırlarmış :).. Olsun bu yinede Canşui'nin keşfettiği bir tarif denemek isteyenlere Afiyet olsun... Denedikten sonra yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder