26 Ocak 2016 Salı

Ispanak, Bebek Enginar Ve Bal Kabaklı Kepekli Makarna



Merhabalar, bugün midemde şişlik hissi yaratmayacak. Ama hem gözümü doldurup, hem damağıma hitap edecek birşey yemek istiyordum. Evdeki malzemelere baktım.Feast'in bebek enginarını dün 1 buçuk su bardağı suda haşlarken yakmıştım 🙈 ama ne yapayım hava çok soğuk elektrikli baytaniyeli koltuktan kalkamamış olabilirim. Neyse Gelelim diğer malzemelere.

Malzemeler;
3 avuç ıspanak 
Yarım paket kepekli makarna
Bebek enginar
Kaşar loru
Zeytinyağ

Azcık zeytinyağında ıspanakları biraz öldürdüm ama çok değil biraz diri kaldılar (isterseniz tuz katın o sırada ben tuzsuz yaptım) Öteki tarafta makarnayı haşladım. Hafif kavrulmuş ıspanakların içine arzu ettiğim kadar kaşar loru ekledim ben sevdiğim için bolca koydum. Sonra haşlanan makarnayı süzüp tencereye geri aldım ve ıspanaklarla karıştırdım. Bir gün önceden hazır olan buharda pişmiş bal kabaklarını küp küp yaptım servis yaparken içine ekledim. En son bebek enginarlarıda rabağıma koydum ve afiyetle yedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder